London Life

Allmänt / Permalink / 0
 
 
 
 
 
Jag har ju fått lite sura meddelanden den senaste veckan från vänner som tycker att jag är dålig på att uppdatera bloggen.. Anledningen är enkel- jag jobbar så sjukt mycket!! 
MEN jag har varit ledig i helgen och har haft så himla bra dagar, men jag glömde att ta bilder.. Någon riktig bloggare blir jag aldrig i alla fall, det kan vi ju enas om hahah. 
i lördags hängde jag på Camden Market och körde en pubrunda med en härlig tjej från Göteborg, följt av Leaving drinks för en tjej som slutat på Monki. I söndags vaknade jag med huvudvärk.. Så efter en sovmorgon mötte jag upp en annan svensk tjej för Brunch vid Tower Bridge. Som om inte det vore nog strosade vi till Shoreditch och mötte upp två andra svenskar för några öl på Pizza East och Boxpark. Nöjd och glad (och snäppet sliten, som ni kan se på sista bilden) har jag precis kickat igång en ny vecka och jag ska verkligen börja fota mer så jag har något att blogga om.
häärrrrååååå!!!!
 
Till top